nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, January 18, 2011

Maaf....bukan niatku...


Rasa penat bila terkenang. kejap sangat rasanya aku dengan dia.. masih terlalu baru.. kami bersama belum pun 2 tahun.. aku tau aku salah.. aku tak pandai jaga dia..aku lalai.. kasih aku terbahagi...bukan aku tak setia,.. tapi aku terpaksa... di sana aku sayang... di sini aku kasih.. dua dua aku perlu...

dulu..masa susah nak dapat...aku usahakan jugak sampai aku berjaya memiliki dia.. aku buat macam macam.. sebab aku memang nak sangat sangat dia... bila aku jumpa yang baru..aku tak penah buang dia... dia tetap di hati aku.. sebab aku memang nak sangat dia...tapi yang satu lagi aku tetap perlu.. cuma kadang kadang aku leka... aku asek dengan yang satu lagi..

satu hari....

aku tak penah tahu ini akan jadi
yela...aku manusia biasa...
mana mungkin menilik masa depan..

ermmm....
aku melukakan dia
parah...terhempas... luka...
dan dia kini buta...
bersuara namun tak mampu melihat..

ooohhh....

NOKIA 6220 c


tolonglah lah jangan wat camni kataku
gila ape...ble membe kol..aku terpaksa ckp...
"maaf..sila kenalkan diri"

dan yang pasti..aku mendengar bebelan yang pantas lagi berjela

"wei..ape kes! brani gila tak simpan no aku....ko tau tak...bla bla bla.."

dalam masa yang sama.aku cuba mencerna nama pemilik suara..
dan kadang kadang aku gagal..
"sori la...bukan aku tak simpan... tapi henset aku da buta.."

"hahhh..buta???"

"yeppp...skrin gelap...tak nampak ape... tekan pun aku agak2 je..."

"tak penah aku dgr lagi kes macam ko ni"

"errr....... yeke...takde eh,...?"

"takde...bila nak baiki?"

"entah.... sibuk semedang...asek meeting je... aku pun taktau da aku ni cikgu ke CEO"

"bla..bla...bla...."
ok..aku da malas nak stori...
kesimpulan disini

tepon pepel aku tu rosak
beli mahal..mentenen pn mahal..


pakai tepon murah senang bela
jatuh patplohpat kali pun menten jekkk



 

~

8 comments:

Nadia Havez said...

ngatkan ape kes tadi.. hai lah~~~

FarhanaDr said...

Hehe.. Comelnye handphone tu.. ;)

Dearie Pearls said...

gua ingat lu berlaku curang babe...

baru ri tu ci citer sal cinta jarak jauh.

sekali gua tetipu daaaaaaaaaaaaaaa

ch!natsu said...

haha cis..! ;P

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

intro mcm kes orang putuih cinta

kekkekeke

✿(^^,)✿

mie said...

betul tu..
telefon murah, lebih tough..
ehheee

bidadarihijau said...

tertipu di awalnye..huhu
btw mmg lg senang pakai tepon murah...klo rosak ke hape x la keciwa sgt..hehe

MiSs TOrA said...

ingt nk upgrade tp downgrade lak kakka..hehe tora pn suka lg nokia chokia tu =) kebal jatoh pn x osak hee

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!