nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, January 14, 2011

A good snapshot stops a moment from running away


Salam
setelah sepurnama menyepikan diri,..aku kembali dengan semangat baru..
kih kih kih...sila jangan percaya... semangat baru ni akan luntur semula bila cuti ujung minggu berakhir
yeyehhhh.. jumaat da tiba!..loncat loncat kegumbiraan... tak pernah aku rasa sonok camni..
giler penat kot kat skola minggu ni... mendapatkan rehat dan melenyapkan diri drpd tugas adalah nikmat..



weekend yg lalu... aku jadi tourist guide utk membe membe skola aku yang datang berhoye hoye melepaskan tekanan di dada serta di minda..
kebetulan salah sorang membawa bersama seketul D90.....
ohhhhhhhhh....itu impian oke!!!
sangat teruja bila objek tersebut aku sentuh...
aahhh...bila nak leh beli ni... jakun kot,... rasa mcm nk snap sume mnde...tapi takpelah...
sebagai seorang yang comel lagi cantik serta bersopan santun..
aku merelakan diri ini menjadi model tak berapa bertauliah...

meh kita jenguk jenguk hasil potocut kami...























 aku mahu mende tu sebijikkkkk!
~

6 comments:

-Melissa Rina- said...

owh terasa nak g langkawi la pulaaak!!

anonymous said...

sy sukakan pic2 ni...

kete tu setakat tayang kunci je xyah...bak sini i kasi kuar api biaq lagi laju...

yg kedua last ngan yg last tu menggambarkan si empunya diri yg semakin menghampiri ketembaman.....ngahahaha

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

✿(^^,)✿

chantek2 nye pic dier...

nanti kalau kak gebu pi langkawi...leh jadi tourist guide tak?

hehehehhe

HonEyBuNNy said...

nice picca...;-)

Aiydalela said...

nak jugak sebijik :)

Mr. D right??

Aiydalela said...

nak jugak sebijik :)

Mr. D right??

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!