nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, December 6, 2010

SEX TU APE?

eh..nape mata tak berkelip tuh?
baca tajuk berkali kali?
haha....betul da la tu
aku tak salah tulis pun..

erm.... malam ni rasa macam penat lak malam ni
ape ayat aku pakai ni?ahh..lantak ah..malas nak backspace...
tak daya nak menghasilkan sebuah entri panasssssss lah sebab penat makan knuri...
cewah..macam la selama ni panasssss sangat kan..
tulis macam budak derjah 6 belajar wat karangan
isi ke laut memanjang...
ala...korang da tak sabar la tu nak tau kan...ish ish ish...korang ni..
sebenornye..aku da penah stori pasal  ni...tapi sebab kepala macam ada bom dalam kapala.. tunggu masa je nak malatop
maka copy balik citer lama...
da la citer lama ni pun copy dari mana2 tah jugak
mesti da ramai tahu kan..
eleh korang..tak yah nak shy shy cat la
aku tahu..budak budak skang sume advance.
wah.........saja je nak panjang entri..so tulis ngarut ngarut..ish ish ish...
yela..korang layan je la citer kat bawah ni yerrr...


***
alkisah seorang anak perempuan yang baru masuk tadika bertanya kepada mummynya..

"mummy...mummy...sex tu ape mi??"

terkedulah si ibu.. terasalah kemodenan zaman sekarang yang berjaya membuatkan manusia berfikiran lebih terbuka.... (open-minded da...)

sesuai dengan konsep satu malaysia... eh...konsep pendidikan seks yang sedang hangat diperkatakan.. mulalah si ibu mencari jwpn yang sesuai untuk anaknya dengan harapan anaknya takkan tertinggal dalam arus pendidikan sejagat.. maka si ibu pon mula memberikan jawapan apa itu sex dengan perumpamaan antara kumbang dan bunga, diikuti pula dengan kisah pembentukan bayi dalam kandungan dan diselitkan juga dengan kisah percintaan antara mummy dengan daddynya dari zaman universiti hinggalah kehadiran si comel iaitu anak gadisnya yang sedang bertanya tersebut... (agak- agakkn... mummy dia citer tak 'cane' dak kecik tu bleh lahir...? haha.... keji...)

tiba-tiba..si anak menangis teresak-esak.... si ibu kehairanan dan bertanya.. si anak menjawab dalam tangisan.. jawapan mummy tu panjang... ruangan jawapan pendek je nih.... lantas menyerahkan buku latihan yang tertulis kt depannya ...(cover buku)......
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
NAME :.........................
SEX :.............................
SUBJECT :.....................
CLASS :...........................












watde?????
haha
kerana satu perkataan je......?

abes lah citerrrr......

p/s : td pegi erobik... instructor tu kata...."u kalau kurus sket lagi mesti manyak cantik...punggung macam datin2..manyak lentik...boleh buat letak cawan..." auwww....blushing ai...haha


datin datin punggung lentik eh????

9 comments:

HonEyBuNNy said...

he2..ibu dah salah faham....wow....selim melim gtu nti yer..hiihi

Lelaki Ini said...

hahaha
mak diew silap daa...

fairuz said...

makaihh...

lentik?? hahaha..

FarhanaDr said...

wowwwzzzz.. lentikkzzzz gitu.. :p

nak kurus gak!!!!!! haha.. *dengarlah jeritan batinku*

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

kalahkan ziana zain tau !


hahaha...

twinkle twinkle said...

ahha awat la bdk tu pi nanges sbb tu je hahah

Cik Mieyrarif said...

uwooo.
lentikkk mak datinnn

FzaIbrahim said...

ahahahah..
sengal gile!
mak die rjin plak explain pnjg2. hoho

MiSs TOrA said...

haha..ptt la td mkn x lalu je penat ek cik miera kekekeke..pungung lentik mcm mak datin kah3..lawak ler

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!