nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, December 9, 2010

2 hari lagi.debaran memuncak


Salam

9 november 2010

dup dap dup dap
tiba tiba aku rasa masa pantas berlalu
aku rasa macam baru je aku pokpek bising lambatnya masa ni gerak
rasa macam nak jumpa bakal ayah mentua je berdebarnya...
eceh....memang pun... hik hik..

12/12/10 ni knuri kawan kat kelantan..
da janji nak pegi ngan enche gulagulahati
jadinya...kena la pegi raub dulu baru gerak same2 pegi kelantan
sebelum pegi tu..haruslah transit di rumah beliau kan
oh..berdebar kau tahu..takut jugak ditanya ape ape kan
kalau disuruh masak?? aiyayayayai....
perlukah tayang skill....kah kah kah..
bajet terer la kan....cehhhh...

ini kali kedua berjumpa untuk tahun ni...
nak wat cemana kan... da nasib long distance relationship

aku : jauh kan kita
dia : sabarla.tak lama dah.nanti kita dekat ye.
aku : senyum

~

11 comments:

Rozana Razali said...

doa byk2 nak jumpa bakal mertua.. =)

twinkle twinkle said...

semmoge bekekalan ;D

mie said...

uihh!!!
gue pun berdebar2..
heheee

dotblogspotdotkom said...

lepas nih blh la berbulan madu di cameron.... dari raub ke sana tak jauh dah.. huhuhu

CGG said...

gud luck ye

HonEyBuNNy said...

ehem2...ada mkna tu....bila tu agaknya eh...heheh

FiZ said...

phewwittt....haha...gud luck merr...

~LP Lum~ said...

salam miera~

hehhee.. senyum smpai ke telinga eik?? :)

AZLIN said...

ahakhakhak..senyum tu mesti manjang sampai ke tido

MiSs TOrA said...

cecece..bedebaq3 lak die hik3...tunjuk sume skill yg kamu ada la kekeke..msti tepegun mak mentua tu =) slmt jln yer..waawawa nk itut =)

Azwandy Bin Muhamad said...

salam...akak pon long distance relationship gak eh...? Huhu...
Dah 2 tahun ke kak? mesti banyak petua ni... leh share dgn saya tak kak?hehe...

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!