nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, November 14, 2010

sesat dalam terang..


Salam

senyum tawar.badan terasa penat sangat.
balik je dari knuri kt sg.petani petang td.. 
trus gerak g jeti..
now..da berpijak kembali di bumi langkawi...


tadi aku g knuri klasmet aku masa kt UTM dulu
beliau adalah seorang daripada dua jejaka yang wujud dalam kelas aku dulu
haha
oleh kerana dia ni memang pencinta wanita yang setia
maka dia adalah terselamat drpd sebarang gosip..




aku amatlah teruja coz dapat jumpa kawan2 lama
wah.lama la sgt kan
setahun lebey aku tak jumpe dorang
abes je blaja
masing2 bawa diri


7 orang jek yang dapat g knuri nih..
tp tada kesah lah..
7 orang pun boleh aje
meriah suasana dibuat dek kami..
ayat nak novel
tuih.
 testing testing
amek berkat
haha



erm...abes je knuri
aku nak gerak balik
alamak!!!
tatau jalan
cane neh
membe2 yang len sume da gerak blk dulu
mmbe yg guide aku td cbuk la pulak lam uma pengantin
redah je lahhhhhh....

belok kiri
belok kanan
belok kanan
belok
belok
eh brape punya banyak belok daaaa...
cis.miskin signboard betul sg.petani ni

hahaha
tadaaaaaaaa....
dan dengan unsangkarablenye
aku berjaya sampai ke pangkal highway tanpa brtanya or berpatah balik pun
miahahaha

alhamdulillah
tidaklah aku sesat dalam terang kan...

ok lah
bai
nak g kawen sekarang
pang!!

5 comments:

mohammad said...

salam ziarah

Lelaki Ini said...

slmt pngntin baru!!!

told la hejauw said...

ko bila lagi?? ahakk

FarhanaDr said...

Ada gaya pegang baby.. Tunggu masa dan ketika nak pegang baby sendiri plak laa cikgu kita ni.. Lalala..

AbDuL LuDiN said...

bila la merr nk kawen...hehe

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!