nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 3, 2010

Rumah saya jadi penempatan 7 mangsa banjir


salam

aku kat umah suda..
tapi sedikit kejutan budaya(ada kaitan ke?)...
ramainyer orang kat rumah..~~~
hah..tau mengapa dikatakan ramai?

sebab..kebiasaannya hanya ada
aku,mak,abah n adik je kat uma..
kami berempat..

tapi hari ini ada 11 orang
hah..mana datang lagi tujuh?
ohoho... apelagi...sesuai dengan tema ler..
kebanjiran..

makngah n sepupu2 tumpang aku jap sementara air kat uma dorang reda...
YB tak sempat lagi nak g melawat kawasan hari ni coz tadi nek feri je da kul4.30..
so... kul6.15 la sampai kat uma....
sok sape nak ikut YB melawat kawasan??!
angkat idung pliz :)

erk...

idung masih tersombat
maka takde mood sangat untuk membuat sebarang keje lain melainkan mengadap lappy ini tanpa menggunakan organ pernafasan dengan maksima..

ok lah..
mau makan ubat lantas menidurkan diri kerana suda 2 hari tak tido..
taktau ape masalahnye...
payahnye nak tido!!!

k lah.
bai
have a nice day!
salam

5 comments:

Fello Ariza said...

wahh..

jadi penempatan semantara yer..hehe

smoga cpt sembuh :P

beautiful_rose said...

tumpang dua kaki buleh? =p

Lelaki Ini said...

rumah sy juga bnjir!
adeyh!

HonEyBuNNy said...

WAHHH...jd tmpt menumpang eh...fmly ila egt nak tido motel kt shahab...tp full semua...now tido kt sekolah abah ja..uwawaw

MiSs TOrA said...

cne YB yg melawat YB x dak ayaq nk mdy nti bau achem hekekekeek..

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!