nuff header

Monday, November 8, 2010

Misi tak selesai~


salam
ai korang...arini aku ,malas nak cakap bebanyak
walopon barcakap adalah sebahagian dari aku...
aku cume nak tulis je bebanyak
sebab tekak aku yang kebatukan ni tak lega lega lagi
jadi menulis lebih baik daripada bercakap
oleh kerana tak tahu sangat apa ya mahu ditulis
maka kerja sekolah yang diberi oleh pakcik dot adalah bahan terbaek..
hamek kau..tak pepasal cikgu pun kena wat keje skola kan..

keje skola adalah seperti berikut...

arahan soalan :
"Once you have been tagged, you are supposed to write a note, with 25 random things, fact, habits, or goal about you. at the end, choose 25 10 people to be tagged. you have to tag the person who tagged you. if i tag you, its because i want to know more about you. your cooperation is highly appreciated. haha"

panjang karangan adalah
sukasukihatikaulahnakbuatpanjangmanapun.
1. Nama aku amira
2.boleh panggil aku miera @ merr @ chiep
3. kenapa merr? sebab masa sekolah dulu dorang tak suke panggil nama 3 suku kata ni..maka... amira disingkatkan menjadi amir..tapi masih ada dua suku kata.. pilih ami masih dua suku kata..
maka mir adalah yang terbaekk..
tapi aku rasa tak glemer tulis mir cenggitu..aku up sket jadi merr....
4 kenapa chiep? alkisahnye..masa matrix dlu..aku ni jadi skuad leader  @ chief bagi praktikum aku untuk pertandingan kawad kaki... mmg dasar pengganaz..kaum adam ada 12 orang dalam praktikum tu..tapi aku jugak yang staff tu berkenan..haish..
5. aku belajar kat matrix pilah selama setahun
6. dan sambung kat UTM Skudai selama 4 thn..
7 . aku amek kos Sarjana Muda Sains serta pendidikan ( Sains)
8. aku berhajat nk sambung master saikoloji...tapi hajat tak berkesampaian lagi sbb aku tgh eksaited jadi cikgu
9. aku tak pandai buat karangan drpd zaman skola rendah smpai menengah n sampai sekarang kot.
10. bila aku dah tulih pepanjang..idea aku akan tersangkut kat mana2 dahan pokok dengan tiba-tiba,..
11. aku taktahu kenapa aku hegeh gak nak buat blog

12 sedangkan aku sedar diri kalau aku tulis panjang2..orang akan tido lepas abes satu perenggan.. tp sebab nak komen n takot kantoi tk baca abes..dorang bgn gk smbil lap air liur basi... erk..da msuk tahap jijik.yekk~
13. mata aku plak yang ngantuk masa aku taip mende alah ni
14 aku baru pasan aku tak gitau pasala keje aku skng
15 aku keje kat langkawi
16 aku keje sebagai seorang guru
17 aku seorang guru mathematics

18 arahan dari aku~sila gabung 3 ayat dia atas menjadi satu
19 aku bukan cikgu bm..jadi aku taktau kat mana nak guna dan,maka.juga,malah.arakian dan justeru segala tu. ngeh~
20 aku ada lagi 5 nombor untuk selesaikan tugasan ni
21 aku rasa makin tua ni makin plupa lak
22 aku takdelah tua mana pun

23 bukan umur aku...tapi selagi belum 4 disember aku takkan ngaku umur aku
24
25 adalah umur aku pada tahun depan
26.. dah la...org mintak 25 je.

tag 10 orang~!?
alamak
aku memang jammed sket bab nih..
tapi demi pakcik dot ku itu
aku gagahkan jua

1.mek shakira shakira
2. mek aini
3. mek nabilah
4 . fiza
5. cikpia
6. mek tora
7. enche afiq
8.enchekhalid
9.mek nadia sakura
10. enche mopasad

28 comments:

MOMMY CGG said...

selamat jawab tag:)

said...

pi langkawi...bleh jumpa kamoo la nanti eh hehehhe

hans said...

hahah
cikgu sekolah ada kerja sekolah juga yer

P/S : Apa Itu Exam? Hahahahahaha

Anonymous said...

26 ade lah umo anda!
eh bkan
62 hehehehe

Unknown said...

salam miera~

hehehe.. awat nak tulis sy cikgu math yang garang?? ^.^

cikpia said...

yea yea!!! tak payah jawab tag sebab dah penah jawab........ he he....... bley???

PuanPepel said...

Cik GuLA-GuLa

~selamat suda..hee

PuanPepel said...

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿

~boley2....roger ajek..no ada kan..?

PuanPepel said...

hans

~tau xpe..

PuanPepel said...

Lelaki Ini

26 ade lah umo pada 2012

PuanPepel said...

~LP Lum~

~hahaha...cis!

PuanPepel said...

.s.o.f.i.a.

~huhu,...alaaaaa.... ok lah... sob sob.....

afqafq said...

saya di tag?
omaigod2! pestime di tag! haha

PuanPepel said...

afiqnhashim

~haha...sila jawab penuh bergaya ya..

Cik Sha said...

awat sume dok tag mnde nih???mmber time LI ari tue pon da tag kite..tp wat sparuh je..smpi skng die duk dlm draft...haha..t da siap i post ok akk chantek...btw,rindu kamu..bile mau dtg sini??

PuanPepel said...

shakira..=)

~haha...tag utk mengeratkn sesama kita... nak tau apa yg taktau...

ermm..taktau lg.. da tcampak kat pulau ni..pyh la sket maw kuar..

Faarihin said...

wah.. cikgu kat langkawi yer..

leh kirim cokelat... hehehe...

PuanPepel said...

Faarihin

~haha...boley2

Aini Ahmad said...

Alahai kak mira...sempat ke nak wat keja umh yg kak mira bg ni??? tgk final exam ni! Setakat baca bleh la...valid utk keja sek ni bla kak mira????heeeeeeee

MOFASAD said...

heh!

takmo

:P

PuanPepel said...

Aini Ahmad

~valid smpai thn dpn..keja uma masa cuti...haha

PuanPepel said...

MOFASAD

~agak dah.
huh!

Fello Ariza said...

cikgu math?

pehh..

hebat..

:P

PuanPepel said...

Fello Ariza

~apelah yg hebat tu..

afqafq said...

keje sekolah cikgu da siap! haha

d0tbl0gsp0td0tk0m said...

TQ cikgu... huhuhuhu... cikgu matematik ghupe nye yee... huhuhu mmg tak menahan cikgu nih....

PuanPepel said...

afiqnhashim.

~tahniah..haha

PuanPepel said...

dotblogspotdotkom

~ape yg tak menahan tu pakcik eh..

Daisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!