nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, October 10, 2010

kalau dapat..memang serius aku lempang!


bangkai punye budak
kalau da tau akal tu singkat
biar la adab tu tinggi

aaaaarrrggghhhhh
berapi tul aku rini
da la tadi hangen ngan dak form3
tinggal esok je lagi nak exam
masih main2
kita ni berusaha macam macam untuk dorang
bukan suh pegi cari pun ilmu
da bagi..
tinggal nak sumbat je dalam kepala otak tu
kalau rasa kepala da sarat sgt dengan ilmu
simpan la kt tempat lain kejap
masukkan ilmu matematik tu dalam kepala
ini tak
time orang bg penerangan kt depan
pegi dating kat tangga
(hoi...bukan laki tu nak bagi ko makan la nnti)
pegi lepak belakang dewan
pegi toilet berjam2

main sepak sepak kertas
bual macam dah takde esok untuk dorang
sikit pun tak berusaha nak cari
KEBERKATAN
ari ari terakhir pun ,masih kurang ajar dengan cigu
macam mana la cikgu nak mendoakan yang baik2 je untuk dorang
rasa nak sumpah je biar kena langgar ngan treler
ish...tragis sgt
langgar moto sudah la

***

dgn langkah yg tak bermaya sebab kepenatan menajdikan manusia ni manusia
cuba menggagahkn diri ke bilik guru di tingkat 3
dr bawah blh nampak makhluk2 buas kt tingkat 3
itu pun patot simpan dalam zoo..

org tgh baik punye jalan

KELEPEK!!


air liur landing depan kaki
nasib baik tak kena
kalau kena
and aku tau sape buat
memang dia akan tau la nasib dia

sori ye
cikgu ni pun samseng cam dorang gak...
stakat taktik bodoh dorang
sume aku da hafal...

6 comments:

CT said...

Hehehehe...sabo je la..

Fello Ariza said...

ayook.. chekgu marah suda..sabo yer chekgu :P

Mrs. ieza said...

mak aih budak2 skang nih memang x makan saman betul

ezzu said...

sabar je lh....
cg kn nk tgok anak murid die berjaya kn..??hehehe

AZLIN said...

hahaha..murid-murid tu lupa, sebelum cikgu dia jadi cikgu, dia pon seorang murid gak..so, pe lagi..mulakan langkah membalas dendam..

~LP Lum~ said...

salam miera~

hehehe.. agak samseng ini cikgu eik??

xpe2... nntikan kedatangan akak eik.. :)

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!