nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, October 22, 2010

ini kali pertama.teruja.


salam

selamat hari jumaat


pantasnya masa berlalu
sedar tak sedar
da seminggu aku tido
eh...tak tak..
gilo apo tido seminggu..
hihi.gelak secara sopan.

korang tau tak
minggu lepas aku sangat la teruja.
kenapa aku teruja gedik mengada ngada ni?

sebab ni pes taim ok
pes taim!
akun jumpa dengan blogger
selain drpd zara la..
dia da muak aku tgk..
kah kah kah..
sori kak pah...
ai gurau2 ari jumaat je..

minggu lepas..
mek linda ini telah mendarat di kepulauan langkawi ini
wah..cam besar je..
bukan senang aku nak leh jumpa blogger
almaklumlah
aku bukan dok kota metropolitan macam kengkorang kan..
bersepah blogger kat sana
eh ade ke perkataan kengkorang tuh..
bantai sudeh..


bagi seorang gadis pulau seperti aku..
yang duduknya di ceruk desa
berjumpa seorang blogger adalah amat luar biasa
itu yang jakun tak tentu hala tu..

sumber : facebook beliau

2 hari aku sempat g jumpa beliau
penginapan beliau dan family pun tak jauh dari rumah aku
so bila roger je bleh trus pegi
2 hari aku makan free..hahaha...
suka sgt tawwwww.
eh..bukan suke mkn..
suke dpt jumpe beliau..
hik.hik


ok lah..
misi mengemas bilik tak setel lagi
membebel lak mak dara kalau datang tengok bilik anak dara dia bersepah
haha...bersepah macam mana?
itu yang korang tak tau...



sekian
tatatititutu

9 comments:

MOFASAD said...

bila nak jumpa gua pulak yang cantik nie?

UglyPooh said...

kalo brani jom jumpe pooh mkn eskrem.....ekeke :-p

Lelaki Ini said...

nak kemas bilik gaks!

beautiful_rose said...

aku,ko tak nak jumpa?
ok kecik hati larik masuk bilik majok...awww =p

miszTERRA_SF_ said...

waaa.. nk jpe gak
t nk g sn la.. cuti2 m'sia :)

dotblogspotdotkom said...

alahaiiii... pakcik nih yang duduk kat kl nih pun ...tak pernah pun jumpa blogger...

lagipun... pakcik nih malu nak jumpa blogger..... maklong le pakcik nih bukan blogger yang hebat macam mereka² tu.... alahaiii...

blogger pinggiran je....

Fello Ariza said...

wah..sempat hapdet blog yer.. cepat kemas bilik..haha

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

macam mana gelak sopan tu ya ...?

ciK LyndaWawa igUana said...

bestnya jumpa ngn bloger,,saya pun nak jugak...=)

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!