nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, September 9, 2010

sakit kepala sampai lupa letak tajuk!



salam
hah...cib bedah cik senah
meh sini dekat dekat
jangan taktau
hari hari raya pun ai dapat award
almaklumklah
ai kan rajin menjawab tag berserta ward nih
erk..cam terbalik...award berserta tag berserta soklan nih

ok..award ni datangnye dari sape aku tak tau
tapi yang pasti
diberikan oleh cik nabilah kepada aku..



pe lagi?
jawab la?


 1. kalau balik raya, rumah siapakah yang anda akan balik? 
pagi raya rumah seniri... pas smyang raya.. kg abah... lepas zhr...kg mak... lepas asar kawan2...
alamak..banyaknye..


2. juadah apakah yang sering dihidangkan pada hari pertama RAYA anda?
ketupat,rendang,gulai daging,serunding,lemang,kuih muih
yang len takde sebab aku mmg takde kat uma sgt
hehe

3. Pakaian anda di pagi Raya?
baju kurung... tapi kali ni up sket..
baju kurung moden..hee~

4. anda pergi sembahyang Raya tak?
pegi kalau tade keuzuran
insyaAllah

5. masa salam dan mohon maaf dengan mak ayah, apa yang anda cakap?
mak abah
akak mintak maaf kalau ada salah dan silap
halalkan makan minum na...
duit duit yang pinjam aci halal tak?
erk.

6. berapa banyak duit Raya yang anda selalu dapat?
paling byk pun 500 lebey la kot..
tapi tahun ni dapat 500 gak
kerajaan bagi
haha

7. Apa tema baju raya korang tahun ni?
baju kurung itam
abg shayang pn shame..
pang!


8. Apa perkara yang korang suka masa hari Raya?
makan!!! haha


9. Siapa insan yang anda ingin minta maaf sangat? kenapa?
mak ngan abah..huhu... selalu rasa banyak dosa..tapi masih wat juge..
ngan enche kekaseh.. sori selalu wat abg susah hati..

10.nak tag:
amek lah sape yg sudi
kapla saket
takleh nak pk dah

bai!

5 comments:

fara said...

wah. syoknye dpt rm500 duet rayeee!!!

HonEyBuNNy said...

selamat hari raya...nak wit raya....he2

azmihamin said...

selamat hari raya :)

jawa.totok.di.bumi.kiwi

MOFASAD said...

SELAMAT HARI RAYA!!! :)

baincardin said...

Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri!!!~ :) Maaf zahir dan batin ye..:)

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!