nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, September 27, 2010

aku sekeh jugak dak kedengki sekor nih| ini tetikus,bukan tikus.

salam

dua tiga hari ni macam pemalas sket
nak kemas bilik malas
kemas blog lagi lah malas
tapi malas malas aku takde la aku kaco orang kan

bukan macam dak sekor nih
suda la pemalas
kedengki lah pulak

memang tak boley tengok aku bersuka ria bersenang lenang
da la memang suka wat muka mintak pelempang
tapi aku yang berhati suci lagi murni macam minyak masak tuh takkan la nak lempang kan

korang tengoklah
dasar malas
membuto je kojo..


nak membuto ke hape lantak ko lah
yang ko baek punya landing kat tetikus aku tuh pehal
itu bukan tikus ok
diulang
itu bukan tikus
itu tetikus
kalau ko nak makan pun tak boley
patah gigi ko karang
ko takleh makan lk
nanti ko merengek kat aku jugak
nak kena lenyek friskies dulu la
nak kena watkan bubur la
almaklumlah
muda muda da tade gigi

haish... da lah
ko pegi la main jauh-jauh
takpun g tido senyap2


pergh..tak layan seyhhh!
nah..amek ko..
tido kat situ diam2..


jangan nak banyak songeh
aku sekeh kang
aku gersang neh
hoi!
eh..salah..
aku garang neh..
haish..


notaditumit : aku nak g knuri..jom!

11 comments:

~LP Lum~ said...

salam miera~

ahaks~ gersang eik?? :p

Fello Ariza said...

hensem kucing tuh :P

AZLIN said...

haha..ley plak berebut mende alah tuh.

umirah alias said...

hahah...manje toll siap berselimut..!
comel2..:))

beautiful_rose said...

geram tgk kucing tu rase nak lenyek2 jerk..buleh? =p

hamzah ian said...

siap selimut lagi tuh.. wa..

Faarihin said...

dia terbayangkan tikus yg betul idup2 la tu.. huhuhu..

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

bagus sayang kucing nih

♥farra♥ said...

comey laa kucing die tdo.. siap selimut g 2.. hahah..

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

tak update lagi

miss lolly a.k.a luvfareda said...

00l0l0l0.

manjeeeeeeeeee nya ;)

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!