nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, August 20, 2010

Bila aku di dapur. tajuk tak komersial langsung!

Salam

menu apa berbuka hari ni?
masak ke lauk tunjuk2 je?
hehe

aku sedang kerajinan ye hari ni
maka aku secara tidak semena mena aku dah wat dua jenis makanan

oke..
yang pertama
aku teringat ingat resepi
popia nestum yang cik tedi wat
maka aku pun tidak membuang masa
terus mengorak langkah
menuju ke pasaraya
hoi...apesal ayat skema neh??!
sekeh kang!


hahaha
ting tong
kalu korang nak taw cane maw wat mende alah tuh
korang leh cek di sini aje ye

resepi popia nestum cik tedi



tak sabar nak berbuka neh
nak merasa hasil coba coba

hehe


menu yang kedua
aku da mula rasa malas malas sket
tadi aku merangka rangka penuh semangat 1malaysia nak wat cucur udang
berkobar kobar nih nak beli kacang sume nak wat kuah

sekali sampai kat kedai aku tanya

"bang, udang ada!"
"tak de dik"

pergh
berdarah pankreas aku camni
punah harapan
ahhhhhh
kuciwa

hasil kekecewaan aku
ini je yang aku hasilkan

huh!


mee goreng basah

resepi jangan tanya
sebab aku memang jenis campak suke suki aku je

oke lah
bai
nak g siap siap berbuka


Selamat berbuka!

7 comments:

lumut said...

sedapnye..sumpah popia nestum sedap beb..uhukkk

LORD ZARA 札拉 said...

hehhee~

syok nampak~

FzaIbrahim said...

terbaeeekkk!
lagi pn dah bosan g bazar ramdhan. huuu~

sI tEDI said...

wah!nampak sedap :))

faRa_diLa said...

aku suka entri tntg makanan. superb ah kau punya mee grg ngan popia. hahaha. best

Linglung said...

basah habis mee lu buat..hehe..

Selipar Putus said...

sodap betOii pic ni..huik3

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!