nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, August 12, 2010

kisah aku dan nuffnang~~

salam
ai sume
baru balik terawih ke?

untuk pengetahuan anda
lokasi semasa saya ialah
MERGONG,ALOQ SETAQ.

berbuka dengan air tangan mak mmg nikmat
nak nak pulak...
arini mak masak gulai tulang
tersedut2 aku berbuka tadi

oke.
enuff tentang berbuka

eh..eh..

nampak mcm nuff pulak disitu
sana sini orang cite pasal nuffnang kan
aku rasa
aku sorang je tak penah wat pasal nuffnang ni
bukan ape
aku seganlah
orang len yang wat
sume citer riban riban
aku jangan kata riban
sepuloh hengget pun belum cecah lagi taw
kali terakhir
aku tgk da bertambah 0.25


menjadikan jumlah yang ada adalah sebanyak


17 julai yg lalu tuh
da dekat sbulan
tak meningkat meningkat pun
hampir kuciwa daku
tapi takpe
aku masih setia ngan nuffnang
sebab
ni satu2 nya kaedah penyebaran iklan yang aku minat
penah gk cbe google adsense
tapi cam kureng je
sayu je
tak meriah
tak macam nuff

oh..berbakul bakul puji
nak BE ke cik miera!!
tak,..tak...
ini adalah kisah benar
bukan cobaan
ini betul2 kejadian

hikhik

okelah.
stakat itu saja
len kali kita wat edisi nuffnang lagi yer..

notaditumit :aku da rajin klik nuff org skng...hehe

9 comments:

nabilah abd rahman said...

xpe..awal lagi..nnt lama-lama banyaklah dalam akaun tu..:)

intanurulfateha said...

xperr
sikit3 lame3 jd bukit ;)

.Anna. said...

kalau dah cukup rm50 nanti cashout je kak mer. lepas cashout duit cepat naik. ikut pengalaman saye lah. uhuw.

FarhanaDr said...

Uhuk uhuk.. Nak merase jugak air dari tangan mak.. Air dari tangan sendiri lain benor rasenye.. Hik hik..

en_me said...

nak fofulerr mak tewww.. ihihi

Mizzy said...

ada org kata mangga ads lagi bagus. ntah la.. takpe la.. bkn nk cari makan ngan blog kan? :)

akuanakpahang said...

Mmg sayu hati bila kenang nuffnang nei. saya pun setakat boleh cash out aje ada le 50 hinggit itu pun dah dekat setahun tu huhuhuhu... tapi sya ttp setia dgn nuff :)

joy said...

sallam suma..aku pernah pakai nuffnang skrang aku dah buang /tak masuk.skg aku pakai mangga ada juga duit sikit,advertlets yg ni bagi aku banyak,Bidvertiser dlam percubaan,iklan diorang sentiasa ada tak mcm nuff kejap ada kejp takde.
jng.marah pendapat aku je.

bidadarihijau said...

xpe..slow2...nnt dpt le tu dr nuff..btw sup tulang??wahh sedap2...klo blik mkn telur goreng pon jd sedap..hehe

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!