nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, July 21, 2010

kepit-kepit...jangan sampai burung terlepas..


salam
ai suma
ermm...korang sehat??

arini ramai sangat orang demam
housemate pun dua2 org demam
huhu


macam-macam hal kat sekola hari ni


situasi 1

berselisih dengan seorang pelajar yang memakai uniform skola dan tudung labuh berwarna coklat

aku : awak terjun dalam lumpur mana tudung jadi kaler ni??(tahan..tahan..jangan gelak...)

pelajar : kena denda cikgu (muka kesian)

aku : oooo...kenapa?

pelajar : tudung saya singkat cikgu

aku : baguslah..

pelajar : apa yang bagus cikgu?

aku :: denda.

blah.penat tahan gelak.
cam kelaka pun ada
siyes labuh giler tudung tu.. da la kaler lain...
kalau aku yang kena..konpem tak kuar kelas
siap sembunyi bawah meja lagi..



situasi 2

selisih dengan pengetua

pengetua : haih la budak... bergurau sampai terkoyak sluar

aku : laaa...macam tu pun ada?


melangkah masuk ke pejabat

2 pelajar aku ada di dalam

aku : buat apa kat sini

pelajar 1 : nak mintak kebenaran balik cikgu

aku : nak buat apa balik?

pelajar 2 : seluar koyak cikgu

aku : macam mana boleh koyak?

pelajar 1 : dia sepak saya cikgu!

pelajar 2 : dia yang sepak saya dulu cikgu!!

haihhh..aku luku jugak budak 2 org neh

aku : dah..diam! byk tak koyak tu....?

tersengih2..

tetiba cikgu lelaki lalu di belakang aku

cikgu itu : hati2....kepit..kepit... jangan sampai 'burung' terlepas....

aku : hahahahaha...... (ngek ini cikgu)



8 comments:

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

macam2 budak2 sekarang ni.

kalau terlepas suh tangkap cepat !

haha.

Mizzy said...

adoi la..lawak2.. tingat zaman skolah dulu.. cikgu koyakkan suar kwn2 sbb buat cutting boot cut.koyak sampai pangkal peha.sudahnyer, kena sarungkan kain batik seharian!

K.A.T.H.Y said...

Buleh tahan lvc4h gak cekgu yg blakang tu ... kekekekeke~

budak2 mer...

miEz haNeM said...

cgg pon nak demam:(

intanurulfateha said...

klu terbang, u tangkap lah
hahahhah ;p

beautiful_rose said...

aku bole gelak je...........huhuhuh =p

Fza.Ibrahim said...

HAHAHA.
boleh lak still nk gado cmthu kt depan cikgu.
yg cikgu laki tu plak,
siot je ayat die.. :P

Swimming Pools said...

Charlie has birded all over the world for twenty years. He has finally grown-up after years of having way too much fun and is now trying hard to be the writer/conservationist he's always said he wants to be.

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!