nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, June 22, 2010

Senyuman bersambung ke malam hari... mungkin membawa ke mimpi..


hari yang indah!!
ujan dari subuh tadi hinggalah ke senja
sejuk...suke!!


hari yang teruk berakhir dengan jayanya semalam
hari yang teruk diakkhiri dengan mimpi yang indah
.indah.indah.
terlalu gembira
ayat yang terakam di minda diputar berkali-kali
membuat aku tersenyum sepanjang hari
aku marah pelajar dalam keadaan tersenyum
bayangkan!!!!
haha

penat seharian diganti dengan kenyataan yang bahagia
ada ke kenyataan yang bahagia
ahh... ape ape je lah
ermm.... dapat rasakan kegembiraan aku tak?

erm..
nak memberontak la tu
aku tak citer lagi dari tadi
yela2...aku citer

seperti biasa
sebelum tido
harus ada yang mendodoikan
bedtimes stori la konon
singing a lullaby la pulak
mengada oke.


*******

".....syg...."

".....ye laling........"

.........."syg........syg nak bulan 9 ke 12?"..............

......" untuk???"..........*blur

"tunang"

"hah...!"

"....nape? taknak ke?......."

"....eh...nak......"
alamak....terlepas....malunye..


*blushing*

*******

jawapannye??

TUNGGULAH!!!



8 comments:

♥ Xett Hereen ♥ said...

wahhhhhhh!!!
congrats!!!!!

hepi 4 u!!!!!!!!!!!

seronoknye,,




kite jugak yg tgh sedey skunk neh..

t kawen jempot kite taw,
kalu x, xmo kawan!!




wakakakak!!
>______________<

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

dah tumpang seghonok ni Mira...

btul ke dak ni?.. ntah2 mimpi kott..

lizz said...

wah!!!tahniah kalau betul.hehehehe

azuan said...

adakah kamu nak bertunang??

gud luck yea..

HonEyBuNNy said...

wahhhh..happynye dengar....kawin jgn lupa jemput.....moga bahagia..;-)

Are-Gya said...

wah2 malu2 lak..ngeh2...gedik!
tahniah hoh..:D

~LP Lum~ said...

salam miera~

ahaks~ patut ar rindu memanjang kat cik abg itu.. upa2nya dah nak bertunang... :)
tahniah ok... :)

Kuwe said...

ewwah ewwah.
memang tepat tanyanya timing nak bertunang. mamai mamai gitu. heh.

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!