nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, December 14, 2009

ada aku antara mereka



antara mereka ada aku
antara kami...ada dia
akan berakhirkah sume ini?
tegarkah aku memisahkan mereka?
sanggupkah aku menghancurkan kasih yang terbina?
kalau benar kasih sayang untuk dikongsi
mahukah kamu berkongsi dia denganku?
kamu mahu?
aku tidak
melihat duka dimatamu
hatiku luka
menahan lara sendiri
aku sengsara
dia perlu memilih antara kita
andai aku yang jadi pilihan
kupohon ampun
kaki tak mampu melangkah pergi
dia datang tanpa dipinta
rasa yang hadir bukan cari
segala-galanya secara tiba2..
untuk pegi dan tidak berpaling lagi
aku tak mampu
tapi andai kamu jadi pilihan
aku pasrah
aku redha
kebahagiaan dia
kebahagiaanku juga

melihat kemesraan dia dan kamu
aku cemburu
aku tak mampu bertahan lagi
lantas aku pergi
semoga kamu tetap bersama




Click Here 2 Get Free Comment Pics
Free Glitter Graphics

Free Signature Generator




12 comments:

hisham said...

wei....sedih je ni..ni kisah aper ni..??

sharamli said...

lepaskan je kal0 xmampu betahan...

mungkin bukan untuk kita....

:)

hans said...

sedih plak dah

LotsOfLove-Pearls said...

..biarkanku mengundur demi kebahagiaanmu.

semoga berbahagia..

*cheewah.. asal sedih jek ayat2 nie..?

intanurulfateha (◡‿◡✿) said...

.putus cinta ke?
.alaaa x mo la

GhOsToNe said...

cinta 3 segi???

baek mgundur diri..

dr hati kite lebih disakiti...

jane said...

nnape ni mera...
alaaaaaa....jgn sedey2 ye syg...
nnt tk comel lor...

abaikan ajer si beliau itu...syg brhak dpt yg lbih baik .kan??
heeeeee

fiD said...

nie kisah mcm dalam citer jew, heee

BuLaN iTu aKu said...

ni mesti kes cinta 3 segi ni...
alaaaa yuyunkkk namo la sedih2 ye

.millalara. said...

nak buat pilihan tu mmg payah kan.. hmmmm~

sI tEDI said...

kemanakah kaki itu mahu melangkah pergi?/

p.s : hadiah pos ari ni!! :)

Fatt Chin Choy said...

cinta tiga segi ker?
ker ko wat spoil ni? hehe

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!