nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, November 26, 2009

Laughter is the best medicinE

Click Here 2 Get Free Comment Pics


Puan Tina


Pada suatu pagi, Puan Tina ingin menghantar anaknya, Farid ke sekolah dengan menggunakan kereta barunya. semasa hendak mengundurkan keretanya itu, Puan Tina berpesan kepada anaknya :

Puan Tina : Farid, tolong tengok-tengokkan belakang kereta. Kalau langgar pokok bagitahu ibu.

Farid : Baiklah, ibu.

Puan Tina : Kena tak? Kena tak?

Farid : Belum, belum. Undurlah lagi ibu.

Puan Tina : Kena tak? Kena tak?

Farid : Undur lagi, undur lagi

Tiba-tiba terdengar bunyi yang kuat .... BAMMMMMMMM!!!!!



Farid : okay ibu. dah kena pun pokok!

Puan Tina : Alamak!! Macam mana boleh terlanggar pokok? Habislah kereta aku!

Farid : Kata ibu bila kena pokok beritahu, dah kena pokoklah tu!

kuang3.........



***


English badly broken


Seorang pemandu yang berbosskan org putih dari Amerika sedang membawa bossnya, tiba-tiba kereta dihadapannya berhenti mengejut menyebabkan dia telah menyodok kereta tersebut. Pemandu tersebut meminta maaf daripada bossnya...

Pemandu : Sorry Sir, I brake-brake do not eat. After Icheck the wheel no flower again. (maaf Tuan, saya brek-brek, tak makan, selepas saya cek tayarnya da tak ada bunga lagi)

Orang putih tu pun mahu keluar dan ikut sama marahkan pemandu kereta dihadapan. Tapi pemandunya menghalang...

Kata pemandu tersebut :

Pemandu : Don't enter mix Sir! The bring that car if not wrong I, is the children fruit from manager moneys, he stupid doesn't play! Let he taste.
(Jangan masuk campur. Tuan! Yang bawa kereta itu kalau tak salah saya, anak buah dari pengurus kewangan, dia memang bodoh bukan main...biar dia rasa)


Besoknya si pemandu tak masuk kerja, lusanya, bila dia masuk kerja, si boss orang putihnya bertanya :

Boss : Why didn't you come to work?

Pemandu : Iam sorry boss. My body taste like enter the wind. (maaf bos, badan saya tidak sedap. badan saya rasanya macam masuk angin)


notaditumit : sekian untuk perkongsian hari ni..
masih banyak dalam koleksi... kita kuarkan sket2 yek..



Click Here 2 Get Free Comment Pics
Free Glitter Graphics
Free Signature Generator





27 comments:

.millalara. said...

haha.. i very2 laugh loud2 till hurt stomach and drop eye water lah.. haha~

jane said...

muhhaahhaahahahahahh

ok ok..

;))

dear...slmat hari raya....xoxoxoxox

fiD said...

hahahahahah,, lawak gler,

mamai said...

hahahaha kamu menceriakan pagi pakcik

cHeRyNa PiReS said...

gelak sampai bersin!!!

farid...hmmm..the name sounds familiar...aduhaaiii:P

ashie023 said...

hahhaha.....aduyai...golek ambe suke...

"jangan masuk campur"..don't enter mix....
ahaha

zaradgreat said...

ahhaahahha. apesal la sengal sgt. hahahhaahaa

faqiha said...

aha cerita yg first tu sengal la budak tu haha

leadleedeea said...

haha~!

yg broken english tuh yg best~!!

LotsOfLove-Pearls said...

hahahaha..
giler bendul si farid itu..
yang mamanya pun mcm2
hahhaa..
nak tergelak sorang2 nie..

*I brake-brake do not eat. After I check the wheel no flower again..

Terbahak.... :))

Richeal Phil @ Ritz ^-^ said...

huhu memang lawak

~LP Lum~ said...

ahaks~ nak gelak mcm nak pecah perut... mmg ar bnr ketawa i2 ubt sgalnya... :))

ps: nak smbung gelak laie ar.. ;p

sharamli said...

kamo0...rasa manis je ubat ni..hik3

senang, panggil rda said...

Hahahha, sumpah I sengih sorang2. ;p

Ries Lee said...

lawaknyer..huhu

joegrimjow said...

enter the wind?
haha

Boneka tak sakit said...

aku suka cerita 1st tu mak dia sengal hahaha..

beautiful_rose said...

hahaha lawak2.time boring mcm nieh layan citer klakar best ohh...mood sedg down.......

slamt hr raye aidil adha........

Hisham said...

salam..u know or not ..that im commenting u for quite some time..but u never visit my blog..only once...its ok then..i know who iam...tq 4 being nice to me...
salam aidiladha ...

sI tEDI said...

miera.. sapa menang capture angka tu?? ha ha ha

anonymous said...

cet~...ngek cam kamu jugak...

joegrimjow said...

sebuk beraya ni
sebab tu xupdate
;)

Hisham said...
This comment has been removed by the author.
Hisham said...

salam ...sori 4evrythngs,...ni i komen ikhlas tau,demi allah...i komen u as usual insya allah..tp u xyah la trjah i blik..siyes..no heart feeling...salam aidiladha dri sy yg daif ni.hehehehe.

Sharinginfoz said...

selamat hari raya.. bosan2 datang le sini

cHeRyNa PiReS said...

Selamat Hari Raya Aidiladha, hasni.
Semoga bahagia di samping yang tersayang.

Sorry tak dpt taip banyak.
Sakit mata.
Asek salah taip je nieh...

Love,
Kak Sha.

* dah ada pemenang ke?

Swimming Pools said...

Why can't black people talk in correct english???

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!