nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, November 9, 2009

dia sahabatku~


Click Here 2 Get Free Comment Pics

salam sume...


*** S.A.H.A.B.A.T

sahabat?? apakah??

korang ada sahabat? sahabat maya?? mm...untuk jadi sahabat.. perlu ke berjumpa dan bersua muka? bolehke seorang teman yang korang kenal kt medan maya ni jadi sahabat terbaek korang? 'dia' yang bagaimana korang gelar sbg sahabat.............?

oke.kuiz untuk hari ni.... apekah yang cuba aku sampaikan di sini?? haha..tipu je.. xde kuiz...

***

sekali lagi..aku bicara pasal 'dia' disini. seorang teman yang hebat. seorang kawan yang jauh tapi dekat. seorang rakan yang ada untuk aku setiap saat.. dan dia.. teman,kawan dan rakan yang aku gelar sahabat.


aku kenal dia kt sini. kt medan maya ni. masa awal perkenalan lagi.. aku rasa dekat dengan dia.. sangat dekat walaupun jarak kami terpisah beberapa negeri. sampaikan aku penah rasa macam mak kitorang dok katil sebelah2 masa lahirkan kitorg dlu.. tp tak mungkin la pulak.. haha.. sebab dia tua setahun dari aku. aku tak sedar bila masa kitorang jadi sangat rapat.. erm..nak kata mak aku dok katil yang sama ngn mak dia pon xleh gk.. sebab aku dilahirkan d utara.. sedangkan dia kt pantai timur... ish.. xbley2.... mm... kitorg tak penah jumpe pon...tp dengan dia.. aku cam mudah nak jadi diri aku. aku mudah je nak cerita segalanya. dia wat aku rasa dia selalu ada untuk aku. tak pernah rasa kurang.. masa aku sedey.. dia ada untuk setiap bicara aku.. dia taw bila dia perlu berkata2.. dia taw bila dia perlu diam... bila aku hepi... dia orang yang lebey hepi dari aku.. dia ajar aku jadi kuat.. dia ajar aku harga air mata ni.. dia ajar aku untuk senyum dalam pedih.. (tp..plg aku tak suka... dia taw bila aku tipu!! huhu..).. aku takkan boley cakap aku hepi kalau aku nga sedey.. mesti dapat dikesan.... ampeh ar.. kamu gune ilmu ape ek?????? huh..~

tp dia.... bijak sembunyikan rasa... bijak menyatakan bahagia walaupun duka yang beraja... tapi sekental mana pon dia ... dia tetap manusia.. yang rapuh hatinya.. yang perlu teman berkongsi derita... yang perlu rakan untuk mendengar kisah2 lara.. yang perlu kawan utk berkongsi impian hari muka... yang perlu sahabat dalam perjuangannya....


dan aku......
dipilih untuk jadi teman..kawan...rakan... dan sahabat itu..
mekaseh yar..

>>untuk dia.... :-
sayang...aku mahu kamu terus kuat... menempuh setiap ujian dari Dia..... terus berjuang untuk gapai cita2... aku ada... untuk setiap langkah kamu......

~aku sayang kamu~




Friends are hard to come by
especially the ones you trust
It's when you find a true friend
that you know what you've been missing

someone to laugh with
someone to cry with
someone to joke with
someone to understand you
someone to accept you for you
someone to be there when the chips are down
someone to always be there for you in times of need

no matter what the problem
true friends are the ones that never let you down
they are there for you always
thats what friends are for
to be on your side and there for you, always....

The best way to honor your friend
Is to be the best friend that you can be
What you give you will get back ten times over


Click Here 2 Get Free Comment Pics

Free Signature Generator


29 comments:

diLL said...

susahnya nk cari sahabat sejati aka true fren~ i've no one.. huhuhu

{lumut} said...

hmmm..
terharu beb..
mesti kwn ko rse ape yg ku rse neh.

cHeRyNa PiReS said...

sahabat baik:)

ada kot.

i think he's reading your posting too...hehehe...

LORD ZARA 札拉 said...

aku ada~

dan yang paling setia ada 2 sekarang ini~

=]

miss lolly a.k.a luvfareda said...

ada 2,3 orang je sahabat sejati :P

told la hejauw said...

shbt... mnusia kedua terpenting lam idop ak slps famili..

ak rmi gak kwn...hehe

reason diorang suke kwn ngan ak

1.ak kwn plg best lam dunia..
2.ak kwn plg best lam dunia..
3.ak kwn plg best lam dunia..

no.yg strosnye...smbg senirik haahah

AzuanBudakPandai said...

aku pun ada hihi

YobSumo said...

lelaki?

mungkinkah aku. wahahaha perasan gila.


sayang la kawan tu betul2. tapi kasi ruang jugak yaa, nnt lemas!

Ayu said...

tu sahabat lelaki ke pompuan???

mier@merr said...

diLL

~blaja jd sahabat utk org len... dan akan ada yg jadi shbt utk kite... hidup ini perlu memberi dan menerima... :)

mier@merr said...

{lumut}

~ ape yg ko rs? ape yg dia rs? hehe...

yeah...hepi2 sokmo deh... :)

mier@merr said...

cHeRyNa PiReS

~kak!!! nape komen pendek je?? hehe..gurau jek...


ermm...rs cam taw jek sapa 'he' itu...hehe

mier@merr said...

LORD ZARA 札拉

B msti msuk lam senari kan :)

mier@merr said...

miss lolly a.k.a luvfareda

~ok la tu... ade drpd xde... :)

rmai2 tp xsejati watpe...ahakz

mier@merr said...

told la hejauw

~jwpn reject... cuba lg len kali..haha

mier@merr said...

AzuanBudakPandai

~bguslah :) semoga kekal...

mier@merr said...

YobSumo

~erk..aku ada ckp lelaki ke??

haha... lemas dlm ape beb?? hehe

mier@merr said...

Ayu

~mm...lelaki..

mamai said...

tak mustahil kita boelh mempunyai kawan baik walau tak pernah bertemu. pakcik baru juga bertemu dengan kawan bloger baru-baru ini nak kami menjadi lebih baik

mier@merr said...

mamai

~hehe...yeke...bestnyer... xbksempatan lg nk jmpe... tp xksahlah..sahabat itu d hati... bkn pd byknya pertemuan... :)

miSs siv said...

aku pon ade kawan baik dlam blog!
;p

mier@merr said...

miss siv

~ hehe... bgus la gtu... yeay!

BuLaN iTu aKu said...

KAWAN msa senang memang ramai masa SUSAH... hurm....

best nye kalau dapat kawan sejati kan

mier@merr said...

bulan itu aku

~hmm.. insyaAllah ade tu..

Fatt Chin Choy said...

aku plak yg terperasan
boleh?

mier@merr said...

Fatt Chin Choy

~ekeke....ko mmg perasan... xpayah nak pura2 tambah perkataan ter d ctu.. :)

Jard The Great said...

jeles mu ade sahabat mcm neh.. ehehe

mier@merr said...

Jard The Great

~terbaek punyer :)

aipp...tamo jeles..meh aku jd shbt mu..hehe..

Anonymous said...

hah...smlm sy pi nek gunung lepak2...terserempak la ngan sahabat yg kamu citekan ni...sy tgk dia duk menung je...so sy tnya la dia awatnya hang ni weh?kamu taw dia jwb apa?sy rindukan dia la....da lama sy tgglkan dia...da lama sy x borak n dgr celoteh dia....

pastu dia soh sy sampaikan salam dia pada kamu...dia ucapkan mekasih bebanyak atas sgalanya...n one more...dia owez doakan kamu hidup diiringi kesejahteraan dan kejayaan...weeeee~~~~~

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!