nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, October 1, 2009

bosan. ucapan penghargaan.

tepat jam 6.00 pagi... aku still kt depan enche lappy ini lagi..aku tido.tapi tak lena. aku jaga.aku tido.aku jaga.aku tido.aku jaga. oke.cukup.aku dah mula merasa kebosanan petala kelapan. aku ingat dia. bukan si dia. aku cuba google balik dalam memori kat mana kami mula kenal. bila. bagaimana. mengapa..bla..bla..bla.. ha..aku da ingat. kita kenal di dunia maya ni. di situ. ko tau di mana. adakah idung dia da kembang kempis sebab aku menulis kat sini pasal dia. hmm.. aku sedang mengumpulkan maklumat. camna kami bley close macam sekarang.mana titik mula. tadi aku lupa. skang aku da ingat. ahh..tamo la aku cite banyak2 pasal dia...nanti sume khazanah dalam idung dia ley kuar... aku tak banyak yang buruk nak crita pasal dia. sume yang baek saja. yang buruk? macam tade. ok.aku tipu....haruslah ade......~!!!!!!!! ko degil. ko sukew buli aku. ko sukew tipu aku. xde istilah tipu sunat k.. ko cakap ko ok.tipu. tapi tak.ko sebenarnye tak ok. kalau ko gtau yang sebenar benarnya ..tiada yang benar melainkan yang benar-benar belaka.. tak la aku cari pasal ngan ko. tak la aku kaco ko. tak la aku beratkan kepala ko dengan crita-crita dongeng zaman dahulu kala aku. tak la aku dihimpit rasa bersalah .nasi impit,kuah lemak.kuah kacang.sedap seyh.xde kaitan..aku taw bila baca ni ko akan rasa marah dan serta merta akan kata 'ade aku kesah?' hey..tu ayat aku..ko tiru. huh... oke. tak maw crita lagi. cuma nak buat ucapan penghargaan di sini.

aku bertuah kenal ko. aku bersyukur kenal ko. aku gembira jadi kawan ko. aku berharap akan terus brhubung dengan ko. terima kasih sudi wujud dalam kisah dongeng aku pada masa akan datang. aku sayang ko. jaga diri baik-baik. ko akan jawab tamo.aku tau tu. Semoga Allah panjangkan umo ko .untuk tengok aku naik pelamin nanti. ayat extra .berangan je lebih.zaman bila la tu.mak kata xyah la pelamin-pelamin.malu ja orang dok dok tengok. aku nak ulang bole? aku sayang ko. ok. berhenti kat sini. jap. apsal aku tulis macam dia yang tgh baca kat sini. tanda tanya. ha.ha.



p/s : cepat cari kakak ipar untuk aku..

9 comments:

ZARA 札拉 said...

nak gak!!!

miera a.k.a merr said...

nak apa? kakak ipar? haha.

daisuketsuchie said...

nak jugak nak jugak...pelempang sunat ada...nak?syg kamu juga...muah muah muah...awwwwww

miera a.k.a merr said...

mongok... si garang...asek2 nk lempang...~ mmbe aku tuh..huhu

daisuketsuchie said...

eh bkn nk lempang mmber ko...lempang ko la...wawawa

miera a.k.a merr said...

hish................ pehal nk lempang aku????????????

daisuketsuchie said...

sukew ati la....sebok jeee

miera a.k.a merr said...

yekk~~~~ fine!!! try me..haha

Anonymous said...

relex akak,,,hehehr

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!