nuff header

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, September 6, 2009

aku bukan untukmu~

"Meera, abang harap cinta antara kita berdua adalah kerana Allah. Biarlah rumahtangga yang kita bina ini merupakan tempat ibadat kita kepadaNya di samping sebagai tempat untuk kita berkasih sayang. Abang harap, Meera dapat menerima abang seadanya. Abang mencintai Meera dengan segala kelebihan dan kelemahan yang ada pada Meera. Abang redha."

****************

ayat di atas xde kene mgene ngn aku k..
tu cume petikan sinopsis sebuah novel
eh..ape lk..
ade la kene mgene..
sbb aku yg bli novel tu...
wawawa...
tujuan asal pegi POPULAR nk beli buku math PMR
skali ternampak satu novel yg sgt indah warna kulitnya~
PURPLE + PUTIH!!
hoho..dun judge a book by its cover?...erk..
(ade aku kesah? kaler purple putih itu sgt shantek~!!)
hehe..mari melayan~
mahu melihat keindahan kisahnya same x ngn keindahan warna kulitnya

~AKU BUKAN UNTUKKMU~

novel tyme~!!!


p/s : da bes nnti aku citer kt korg k...

7 comments:

isyah_izzati said...

aku bukan untuk mu eh?aku harap kau adlah untuk die dan aku milik die selme2nye..cube pahamkan ayt nih..hehehe..

p/s:nak pinjam ini novel:)

daisuketsuchie said...

eh eh eh...aku pun nak pinjam gak...x kira...wawawa

miera a.k.a merr said...

ijat : org bwh ni da booking dlu..haha....

erm..paham kot...tp die tu kene bezekn k...mreka org yg xsama..hahaha

dark : sape lk suh ko kira.... xyah kira..meh aku gtau... nvl ni de 684 page..ko xyah kire k...

ZARA 札拉 said...

hehehe~

phewiit~

cinta kamu juga~

miera a.k.a merr said...

phhheeewiiit kembali... :)

Precious said...

Salam. Yes yes ... dah abis baca, mesti wat review, k!

miera a.k.a merr said...

okis..on da way..suda abes baca....~ tungguuuuuuu~!!

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!