nuff header

Tuesday, July 28, 2009

a day in penang~

adoi..mgapakah kekurangan semangat nk berblog ni... smlm da open..tp kemalasan mghantui... pnat sgt ke? oh..tidak..apalah sgt yg aku wat kt teratak yg indah ni... stakat bsuh pinggan sbijik dua... cabut rumput pn se..se ape ek... seurat dua sesuwai x?..ok kot..hentam sajala labu.. huhu..lagi wat ape..? memakan..mentido...menengok cter kt tb...huhu.. cme 2 ari lpas ja..aku mensopping wif ma besties...smpai ka penang kami p... haha..tp status kewangan kurang masyuk r.. teman meka2 yg berwang jek..hoho,....

menurut diskusi... ktorg kne kumpul kt uma alin..jam 9pg..ari sabtu..25.07.09...
aku pn dgn pasrahnya...d anta la oleh abah aku p uma alin kul9... adoi..mgapakah x tercapai oleh akalku..kanak2 ini punya kol 9 besenyer extend sejam..huhu.. xpelah..tggu je la..bkn ssh pn... (ayat pasrah lg...)

kol 10.30 bru ktorg gerak rsnye.. huhu..lma gilo x hang out rmai2...apa lagi.... gussip2 pn mle la mnular..hehe.. suma perlu d update....bgelak sakan lam keta vios alin.... ~

tmpat 1 st ktorg p... sunway karnival kot nama dia..area sbrg jaya ke sbrg perai entah..aku x reti sgt blah2 sne ni... kt ctu..aku telah berjaya membeli spasang high heel...kaler gold..xleh display kt cni coz aku da lanyak ksut tu..hihi....adess.. perut da bunyik2 sume... bajet nk mkn kt island
jer..jom p island~~!!!!


..alang2 nk p queensbay..mkn je la kt kdai nasi kandaq Kapitan (dpn queensbay jer)... (alan..aku tggu ko blnja kt cni...) ....... erk...suda kenyang.. plain nan set suda setel...~


smbung sopping2 kt dlm queensbay lk..adoiyai.. bru trasa btapa tidak indah nya dunia tatkala purse kekeringan dwet... sopping mnde yg ptot je..haha..ada ke istilah mnde yg x ptot..sume pn rasa ptot jer..( *** cantik r bju ni.. kiutnye beg tu... murah seyh suar yg ni...eh..ptot ke sume tu??....x ptot...kn ada lg yg elok kt uma tu... -> ayat org xde sen..haha )....tp....aku patot beli handbag tu......70%. ...

enche devil kata : amek miera..amek..tggal 1 je tu... murah tu... cik angel lk kata : miera..xperlu kot.yg kt uma kn elok lg...
miera yg comeiy lk kata : murah tu... mne elok lg yg kt uma..kn da buruk..masa LM dlu lg bli...

ternyata..aku tewas.. aku sambar gk beg tu... huhu...

~ma new henbeg~

~nak jugak tayang gelang baru dia~

aku n alin suda fenat bjalan2... ktorg dua je yg x sopping..yg dua lg tu ntah mne ilang da....mmg antu sopping tol~ mai ilangkan kbusanan tu dgn snapping2~ hehe




abes kt ctu..p smbung kt Gurney Plaza lk.....
yanie : sat ja wei... nk bli 1 brg ja.... pastu kita p mkn..bleyh??. aku : ok...'sat' ja kan.... (aku da phm mksud sat dia n cik azue ni).. korg pn phm kot..

nak taw sat tu brapa lama...?? ala..sat ja pon... 2 jam stgh... sat ja kan?? kan?? * bg can la..depa ada PTPTPU..aku da blalu zaman tu.... tajaan PAMA ja..gaji bulum dpt ler...

pas maghrib...ktorg nk gerak g mkn...pastu tetibe si alan kol..dia otw g gurney lk...xpela..tggu jap..aku smpat jmpe itu enche alan 2 minit ja..tu pn tepi jlan..coz anak2 dara ni sume kne blk aloq staq da...da mlm...huhu....sidey2.. windu sama alan bulum ilang ..erk..xde unsur kontroversi kan d ctu..? hehe....
wif si kurus

sblm blk ..singgah mkn kt kedai pak husin..glemer gk kt penang ni..siyes sedap...nak cepat smpi lupe snap picta.... pomot cket~

kul11 ktorg slamat tiba kt tmn mergong jaya... my parent da siap tggu kt luaq...sakan anak dara depa sorg ni bjalan...hehe... ampun2...~
~xde keje... nak sopping xde mood da~


model mana lak ni?
snap2~

hasil soppingan kanak2 itu~

penat suda mnaip................
k la..maw tito..
tata..~~



p/s : interview 3hb..takot..cuakz... dgr cte soklan2 menggerunzkan..

4 comments:

daisuketsuchie said...

yg picta last tu...yg kanak2 tu ka...ygsniri punya...cet..alasan je tue..wawawa....

PuanPepel said...

yg sniri punya dua ja..kasut n handbag.... hoho........

aidaNadia said...

lan dah kurus sangat2 nampaknye..

PuanPepel said...

tu kira da nek sket.... klu x lagi la kurosss...mcm org saket...huhu

Daisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!