nuff header

Wednesday, June 24, 2009

tag yg d sengajakan.........

..huhu..
..ksilapan teknikal tlah blaku!!
(aqem : bkn unit teknikal yer..hee~)
..apsl la aku bc entri dia yg ni...
..x pasal2 aku kne wat tag ni..
..coz sape jek yg tbaca..
..anda telah otometikli d tag..
..aku la tu slh sorgnyer..

1. copy badge :



2. link/ceritakan kembali siapa yg memberikan reward ini kepada anda :

cik izzati a.k.a ijat

makcik ini lecture mate aku
(F3 kt kmns)..merangkap floor mate aku kt (aras2 blok A1) ms m3x.. kt utm pon ktorg msih 1 kolej... aku mmg rapat ngn makcik ini...nape ek jat?? haha... tp bley di katakan 1 of my besfwen lar.... ckp suke nk jrit2..da r stok nyaring punyer..klu xde daya tahan...mmg pocah gogondang tlingo den.......hak2..oppss...sori jat...t'ckap lk....(dgn gaya mnekup mulut)......~

3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri atau apa sahaja pasal diri anda:

1. sukew bc novel~ ni pn bru je bes bc... :)
2. maw jd cigu yg cemerlang
3. sensitip sket psl frenship neh...
4. sgt frenly -
(yana >> bkn niat aku nk amek title ko dlm SPN..ko totap yg plg frenly..hee~ )
5. garang kot......... org kata..bkn aku..bto la tu kot..hihi
6. meow...meow......sukew tucin...~
7. mahu myvi se putih....~~
huhu..klu org kata 'pe brg kete mesia'..ske ati aku r..ade aku kesah? gne duit ko..?
8. sukew pntai..
~uwaa.....rindunye nk blk lgkawi... rindu pntai cenang...
9. ape lg nk tulih neh... asek sukew je..pe yg xsukew neyh...ha..!! xsukew mkn tempe!!!
ampun jawarian...aku x mmpu....da mncoba...huhu
10. aku msih bulum bkerja......hee~~ ala...xde yg 11 kew?? nk tmbh...
single n available..lalala!~ iklan penaja...


4. Anda perlu memilih 5 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda:

-ni yg lomah nih....... ampun yar

1.alan
(sj je nk suh ko post gk 1 new e3) wajib~!
2.kapit
(xkn nk asek under construction je..hee~)
3. nadia fitri klj 11
4. dill mucukz
5. cik wanie hamster

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

jom singgah balik!